Sabtu, 10 Disember 2011

Menanti sesuatu yang tak pasti
aku tahu aku tak pandai nak berkata kata ,
tak pandai hendak membina ayat ,
tidak pandai hendak membina kat kata yang indah ,
tapi aku pandai mengajat orang membina kata kata yang indah 
pandai mengajar orang membina ayat
pandai mengajar orang itu menjadi oarng yang boleh berkata kata dengan kata indah dalam CINTA .

CINTA ? ?

apa itu cinta ?
aku tahu .. sebelum ni aku tak pernah bercinta .
pernah bercouple tapi tak tahu apa itu bercouple .
apa tujuan kita bercouple dengan seseorang nih ?
sekadar kita bercouple untuk bersahaja ?
buat buat ada ?
atau 
membuat kawan kita jeles ?
atau juga untuk menunjuk nunjuk yang diri kita ni ada juga pasangan ?
hm.. itu semua kolot je .
cinta monyet , cinta karat , cinta palsu dan cinta budak budak .
aku tak pernah merasa apa itu cinta dan aku juga tak suka bercinta kerana aku tahu cinta akan membuat kita
merasa happy , sedih , kecewa , patah hati dan sebagainya .
tapi aku suka tenguk orang bercinta .
teringin juga nak bercinta dengan seseorang tetapi hati belum terbuka lagi untuk seseorang 
dan belum ada rasa minat hendak bercinta .
dulu time aku kebudak budakkan aku sering bercouple ....