Rabu, 15 Ogos 2012

raya raya !

woot woot .. ! assalamualaikum dan selamat pagi : ) *senyum

Raya oh Raya `~
raya dah nak dekat dah ni . sekejap jee kan kita berpuasa tahun ni . pejam celik pejam celik jee dah tinggal 3 hari lagi nak raya . insyallah ..
* huh barang barang raya semua dah beli . tinggal kasut raya jee belum beli lagi . tapi tapi tapi kan ... baju raya kita tak cantik lah :( sebab masa tuh dah penat sangat . ama amek jee apa yang ama nampak . huhu
*okay lah selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin . jika ada salah silap yang ama buat , ampunkan segala dosa dan kesalahan ama pernah lakukan . khas kepada ibu dan ayah ama ,. adik adik ama dan juga tak lupa kepada kawan kawan ama yang selalu ada dengan ama, dayu pika dayah atul najib dan kepada kawa kawan yang yag lain. maafkan aku selama kita berkawan ,. aku ada menyakitkan hati korang . mengumpat korang , mengata korang, tergurau lebih sangat ngn korang , harap segala galanya dimaafkan . halalkan segala makan dan minum yang korang dah belanja untuk aku . huhu so kita  0-0 lah yee . yang lepas tuh lepas lah . tak payah diulang lagi dan di ingat lagi . hehe okay sampai sini jee . terimakasih semuanya . harap semuanya berjala dengan lancar . amin : )