Selasa, 18 Oktober 2011

:(

19 OCTOBER 2011 .
adalah tarikh permulaan peperiksaan pertengahan tahun untuk
lower six .

hm ...
esuk sudah exem . stady ta lagi . mana ta stady nya , asik buka lamanmukabuku je .
first exem esuk adalah subjet EKONOMI kertas 1 iaitu mikroekonomi .

aduh cepat nya masa berlalu .
cepat nya masa dah nak amek exem .
subjet ni kalau ak ta bule capai target dia ,
aku akan dibubarkan dari subjet ni dan tukar ke subjet Pp.
Pp tuh subjet PENGAJIAN PERNIAGAAN .

hm harap esuk aku dapat jawab soalan dengan baik .
dan dapat pointer yang lebih baik dari sebelum nih .
cz pointer aku sebelum nih sanagat teruk . 
begitu rendah sekali .
nak tahu berapa ? hihi ... 
1.87 kott .
2P2G
hihi teruk kan . 
time exem tuh aku memang ta bue focus pada exem . 
banyak hal yang menghalang aku .
banyak benda negatif yang ada dalam pikiran aku .
dan lagi pun aku jawab mainmain , 
ta stady , tuh yang dapat markah rendah .

so kali nih aku ta nak mainmain ag . aku na focus pada exem .
aku ta nak pointer aku rendah lagi .
dan aku harap aku dapat markah yang lebih baik lagi .

just stady . just stady !
NO FACEBOOK !
NO YOUTUBE !
NO MESSEGE !
NO CALLINGCALLING FRENS !
and
NO MOTOR ROADS UP !

just stay home and stady :) .

so gud luck for me okey !