Khamis, 20 Oktober 2011

nasib malang .

satu tragedi yang kurang baik hari ini .

hati aku berdebar dan ta sedap hati bermula dari hari semalam .

aku berasa seperti mahu pengsan .

dan hari ini , 

pagi tadi juga begitu , hati aku sentiasa ta sedap .

time na jawab exem tadi begitu gemuruh sekali hati aku .

pening , penat , rasa macam na pengsan pun ada .

tapi aku kuat kan diri aku ini dan buatbuat seperti tiada apaapa yang akan berlaku .

..........

petang tadi .

aku keluar berjalan bersama ibu aku .

biasa nya kalau aku berjalan , 

aku bawak adikadik aku sekali .

ini ntah macammana bule tergerak hati pula ta bawa mereka sekali .

hm . tadi masa kau mahu turun bukit bawah rumah aku naik moto dengan ibu aku tadi ,

bule pula aku terlanggar budak perempuan yang tengah naik basikal .

tapi bukan salah aku ..

salah budak tuh yang tibatiba muncul depan aku , 

sampai aku tak sempat tekan brek moto .

ramai orangorang yang nampak .

tapi nasib baik ada saksi yang aku ta bersalah .

budak tuh baru pandai bawa basikal .

dah lhaa baru pandau bawa basikal .

pas tuh laju pula tuh .

senonong je bawa basikal sampai ta tenguk kirikanan ada kenderaan  ke tak .

haa sekarang amek bahagian .

dah kena langgar dengan aku .

nasib aku tersodok tayar belakang basikal ,

kalau terkena depan or orangnya ,

agaknya budak tub pecahh kott .

hm apa pun ta bule .

mesti mak nya nanti marahmarah sape yang langgar anak dia ni .

haihh . satu masalah besar .

budak yang aku langgar tuh dah lhaa anak orang yang ibu aku ta ngan sangat tuh .

agaknya nak balas kat mak dia ,

terkena pada anak dia .

haha kuasa allah .

orang kalau mulut dah jahat .

asik ta puas hati je kat ibu aku macam ni lhaa jadinya .

alamak ! asal tibatiba masuk topic nih pulak nih .

hiihi tape lhaa dah alangalang kann .

okay sampai situh aje aku kongsi cerita .

panjang lagi sebenarnya .

aku ta larat na taip panjangpanjang .

cz tangan aku sakit .

terkena tuh lhaa moto tadi tuh .

okeyy bye !