Khamis, 15 Disember 2011

komen :)

err ==''

rambut ku dah panjang .

nak potong rambut , err sayang pulak .

nak buat rambut , huh ! ada je yang tak cukup duitnya .

hendak kerja . alahai macam ada yang tak kena je .

tak ada mood pulak nak keja .

so sekarang nih aku kerja sambilan dengan ayah aku .

kerja apa ?

alaa kerja nya cukup simple . kopek bawang aje :)

ada bawang ada lah gaji nya .

tak ada bawang tak ada lah gajinya .

kepala aku sentiasa berat memikirkan sesuatu benda .

apa perkara tu aku pun tak tahu .

benda tu aku selalu memikirkan nya .

tapi apa perkara itu ???

apa yang aku inginkan kadang dapat dan kadang tak dapat .

kadang perkara yang aku tak inginkan tu lah selalau aku dapat .

benda baik aku tak buat ,

benda yang tak baik tu lah aku selalu buat .

apa boleh buat ?????