Khamis, 15 Disember 2011

masalah .

aku tak tahu kenapa dengan diri aku sekarang ni .

apa yang aku ingat pun aku tak tahu .

banyak masalah yang dihadapi oleh aku .

sekarang aku menjadi semakin lupa .

hal remeh temeh pun aku boleh jadi lupa begini .

jerang air lupa nak matikan air bila air dah masak .

sampaikan cerek tu hitam atas kelekaan aku .

ibu aku memarahiku .

semakain hari semak menjadi pelupa aku .

kenapa ?? 

ini mungin aku terlalu banyak sangat memikir .

memikir entah apa apa yang ada dalam kepala otak aku ni .

apa yang aku fikir pun aku tak tahu .

bila dah jadi begini , mula lah nak salahkan diri sendiri .

aku pening ...

sakit ku sering datang ..

aku menahan sakit tanpa memberitahu sesiapa .

kalau bagi tahu bukan dorang kesah pun kan .

so lebih baik berdiam diri .

..........

fikir ! fikir ! fikir !

aku nak keluar dari rumah nih .

bukan aku tak nak duduk dengan family ,

tapi 

aku cuma mahu ada rasa kebebasan sedikit .

bercadang hendak berhenti belajar ..

tapi fikirkan masa depan aku .

lebih baik teruskan .

aku tak nak orang kata aku lepas dari tanggungjawab aku sebagai pelajar .

aku berfikir apa yang aku buat ni pasti ada hikmah disebaliknya .