Jumaat, 16 Disember 2011

muka adik :)

okey nak cerita pasal seorang budak ni . budak ni bukan sape sape pun , adik aku juga ...
hehehe
time tu kitaorang baru balik dari kampung di Felda Redong Segamat :)
musim raya kot . haha tak ingat .
jauh perjalanan dari kota tinggi ke segamat kira kira dalam 4 jam baru sampai .
err jenuh punggung duk dalam kereta lama lama .
tenguk lah sempat lagi kitaorang beradik bersnap sekejap . hihi


dah tiba ke bandar tenggara , perot kitaorang pun terasa lapar sangat .
yelaa mana tak nya , dari rumah atuk lagi perut tak isi apa apa .
takut sakit perut dalam perjalanan nanti .
so kitaorang pun singgah lah satu kedai ni iaitu kedai mamak kat bandar tenggara ni.
mula nya nak makan KFC , pikir alaa asik ayam jer .
muak pula . so try lah nak makan kedai mamak ni kan ,
dalam hati aku kata 'MAMAK PUN MAMAK LAH'
so apa lagi kitaorang pon terus lah order :)
nak tunjuk gelagat adik aku yang nombor lima ni makan . 
wah lapar betul adik aku yang nih .
dia paling banyak makan dan paling paling lambat habis makan ,







haaa ni lah gelagat adik aku ketika tengah makan .
amboi adik aku ni .
teruk perangai kan .
hehehe .

okey dah malas nak cerita panjang panjang ,
so lepas masing masing perut dah isi penuh ,
ni lah hasil nya apabila dah terlalu kekenyangan .
si adik haikal aku .
lena sudah dalam kereta .
hihi ..
kesian dia ...
lapar benoo kau ek budak .


hehe sweeettttt dia tidur :) dah tu jer  kesudahan nya . terima kasih :)